آیا می توانم با بیماری مزمن کلیه و کراتینین 3.8 بیمار Lychees خوردن
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

بسیاری از میوه های خوب برای بیماری مزمن کلیوی بیماران (CKD) است اما اگر سطح پتاسیم خود را بالاتر از سطح عادی، شما، AOD بهتر اجتناب از به خوردن میوه که غنی از پتاسیم مانند موز، پرتقال و سیب می باشد. برخی از افراد گفت: لیچی خوبی برای بیمار است، این است که درست است؟ آیا می توانم با CKD و کراتینین 3.8 بیمار خوردن آن؟

لیچی است که توسط بسیاری از مردم برای خوش طعم خوب خود را دوست داشت و آن را در غنی تغذیه است پس از آن به بیمار، رژیم غذایی AOS ذکر شده است. اما از آنجا که ایمنی و مقاومت خود بیمار بیماری کلیوی کمتر است، پس از آن آسان است برای وادار آلرژی یا افزایش التهاب بدن و واکنش هیپوگلیسمی. بنابراین به عنوان یک بیمار مبتلا به CKD و کراتینین 3.8، شما، AOD بهتر لیچی مصرف نمی کنند، اگر شما می خواهید آن را بخورم، شما نیاز به متخصص تغذیه خود و یا پزشکان آنلاین ما را به مشورت، همه آنها را به شما توصیه های بهتری ارائه می کنند. در صورت امکان، شما می توانید یک برنامه رژیم غذایی با کمک از آنها را، که برای سلامتی شما مفید خواهد بود.

رژیم غذایی نقش مهمی در زندگی روزمره ما بازی می کند، به ویژه برای بیماران. بنابراین شما باید با توجه بالا به آن پرداخت. اگر چه پزشکان همواره بیماران توصیه به خوردن میوه بیشتر، اما در واقع آن است که بیشتر بهتر نیست. مهم نیست که چه نوع از غذاها، اگر شما بیش از حد غذا خوردن، که بار به کلیه خود اضافه کنید. همانطور که همه ما می دانیم، عملکرد کلیه بیماران CKD در برخی خاصی آسیب دیده، اگر شما غذاهای بیش از حد، که بیماری شما را بدتر می خورند. اگر شما می خواهید بدانید که آیا شما در رژیم غذایی مناسب، شما می توانید ما را با اطلاعات جزئیات خود را از جمله وضعیت، بیماری شما و لیست رژیم غذایی ایمیل. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

 

آیا می توانم با بیماری مزمن کلیه و کراتینین 3.8 بیمار Lychees خوردن





:: برچسب‌ها: CKD، کراتینین 3 , 8، می تواند با بیماری مزمن کلیه و کراتینین 3 , 8 Lychees خوردن بیمار ,
:: بازدید از این مطلب : 262
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 خرداد 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: